Na stacji Warszawa Okęcie stał pociąg firmy Trakcja PRKiI S.A. głównego wykonawcy robót na odcinku Warszawa Okęcie - Czachówek Południowy. Pociąg składał się z wagonów towarowych i mieszkalnych oraz z kolejowych maszyn drogowych.
Wśród maszyn drogowych na szczególną uwagę zasługuje kafar kolejowy typ KK-2750, który zamontowany był na platformie, która poprzednio służyła do przewozu żurawia kolejowego.
Na czteroosiowej platformie zamontowana była koparka podsiębierna Waryński K-611. Mimo, że to maszyna z minionej epoki to w dalszym ciągu cieszy się dobrą opinią i jest podstawową koparką kolejowa eksploatowaną w Polsce.
W środku pociągu stał uniwersalny ciągnik szynowy typu UCS-40.00 o numerze 02. To samojezdny, czteroosiowy pojazd kolejowy z napędem hydrostatycznym. Przy użyciu zamontowanego na ciągniku żurawia hydraulicznego można stawiać fundamenty pod słupy trakcyjne.
W składzie pociągu nie mogło zabraknąć żurawia kolejowego firmy TAKRAF wraz z platformą - wagonem ochronnym od strony wysięgnika.
Wśród maszyn drogowych na szczególną uwagę zasługuje kafar kolejowy typ KK-2750, który zamontowany był na platformie, która poprzednio służyła do przewozu żurawia kolejowego.
Na czteroosiowej platformie zamontowana była koparka podsiębierna Waryński K-611. Mimo, że to maszyna z minionej epoki to w dalszym ciągu cieszy się dobrą opinią i jest podstawową koparką kolejowa eksploatowaną w Polsce.
W środku pociągu stał uniwersalny ciągnik szynowy typu UCS-40.00 o numerze 02. To samojezdny, czteroosiowy pojazd kolejowy z napędem hydrostatycznym. Przy użyciu zamontowanego na ciągniku żurawia hydraulicznego można stawiać fundamenty pod słupy trakcyjne.
W składzie pociągu nie mogło zabraknąć żurawia kolejowego firmy TAKRAF wraz z platformą - wagonem ochronnym od strony wysięgnika.
____________________
Znajdziesz też w magazynie TOROWY 6/2021
Znajdziesz też w magazynie TOROWY 6/2021
0 komentarze