Kierownictwo WKD nie miało przed zwiedzającymi żadnych tajemnic. Można było fotografować wszystkie stojące w hali pojazdy kolejowe oraz maszyny i urządzenia. Naśladownictwo jak najbardziej wskazane. Te słowa kieruje do kierownictwa Metra Warszawskiego, które od pewnego czasu wprowadziło zakaz fotografowania pociągów metra stojących w szopie na Kabatach.
Przy ulicy Radońskiej istnieją dwie szopy. Przedwojenna lokomotywownia nie jest użytkowana od lat. Obok starej szopy wybudowano nowy warsztat naprawczy. Najnowszym nabytkiem WKD jest tokarka podtorowa do zestawów kołowych. Jak wiadomo WKD miało spore problemy z kołami w EN97 i musiało korzystać z usług Kolej Mazowieckich. Teraz profilowanie kół można wykonywać w Grodzisku.
/ zdjęcia z 20 września 2015 roku /
____________________
Znajdziesz też w magazynie TOROWY 01/2022
0 komentarze