
Rozwój techniki kolejowej powoduje, że nowe konstrukcje wypierają stare. Również czas robi swoje i po wieloletniej eksploatacji prawie wszystkie kolejowe pojazdy czeka kasacja. Zwykle od czasu wyłączenia pojazdu z eksploatacji do czasu fizycznej kasacji upływa nieraz bardzo długi okres czasu. W tym czasie pojazdy czekają na ...
Czasem zdarza się, że lokomotywy lub wagony po długim okresie wyłączenia z ruchu wracają na tory. Czasem służą innym celom, jak wagony z Olszynki Grochowskiej, które przed Euro 2012 zostały wykorzystane do ćwiczeń ... ale to już innego rodzaju opowieść.
Wyeksploatowane lokomotywy i wagony opuszczają torowiska, jak znikający punkt. Nie pozostaje po nich nic ... oprócz wspomnienia utrwalonego na fotografii.
/ zdjęcia z 28 stycznia 2014 roku /
Nie wiem, czy się uwidoczniło, więc jeszcze raz piszę, że to prawdziwe jest bardzo smutne.
OdpowiedzUsuńFaktycznie motyw z torami się powtarza
OdpowiedzUsuńDziwne jest patrzenie na "znane" wnętrza pociągów w takim stanie.
To trochę jak ze starą pralką czy radiem - wzruszyć na widok się można, ale używać już by się nie chciało...
OdpowiedzUsuńTeoretycznie masz rację, ale to stare lokomotywy mają miliony fanów na świecie, a stare pralki chyba nie mają ich wcale.
UsuńNowe przychodzi, stare odchodzi, sentyment pozostaje.
OdpowiedzUsuń