Przede wszystkim zmieniono czoło zespołu trakcyjnego i oświetlenie. EN57AL wyposażony jest w reflektory halogenowe oraz lampy sygnałowe LED. Zestawy posiadają nowy system drzwi dwuskrzydłowych odskokowo przesuwnych z napędem elektrycznym. EN57AL otrzymał nowe malowanie, które zostało uzupełnione o fluorescencyjne elementy graficzne.
Pociągi EN57AL wyposażone są w klimatyzację oraz monitoring wnętrza i otoczenia. Kabina maszynisty posiada skomputeryzowany pulpit sterowniczy. Dzięki zastosowaniu nowych napędów i wózków zestaw może poruszać się z prędkością do 120 km/h.
Obecnie EZT EN57AL obsługuje między innymi linię Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia. Zdjęcia zostały wykonane na dworcu Warszawa Wschodnia.
Congratulations on Your website, showing very interesting and awesome materials!
OdpowiedzUsuńPersonally, I travelled with PKP in the remote 1988. Coming from Vienna I got off and changed at Katowice and after I went to Stalowa Wola via Dębica. I used the train also to go from Kraków to Lwów.
Looking at the beautiful trains of today, there really passed "centuries" :)
In my blogs I am treating Poland IN THIS LINK (click on "Post più vecchi" at the end of the first 20 photos to see more) and HERE (READ ALSO THE COMMENTS, PLEASE.
Thank you for your nice comment. Your blog about borders is fantastic!
Usuń