Kolejna - trzecia - relacja z budowy przystanku kolejowego Warszawa Powązki pokazuje stan zaawansowania robót na trzy tygodnie przed terminem oddania przystanku do eksploatacji. Praktycznie zakończono większość robót konstrukcyjnych związanych z budową schodów, pochylniami oraz peronami. Zrealizowane na przystanku budowle dają już pełne wyobrażenie o końcowym kształcie architektonicznym przystanku.
Najbardziej skomplikowaną i pracochłonną budowlą przystanku jest kładka nad torami. Nie przystąpiono jeszcze do robót konstrukcyjnych, związanych z zejściem z kładki na otaczające przystanek ulice. Ponadto, pozostały do wykonania na przystanku roboty wykończeniowe (malowanie, balustrady, okładziny), roboty drogowe (chodniki, ścieżka dla rowerów), zieleń, mała architektura, wyposażenie oraz oznakowanie przystanku.
Z informacji, które płyną z PLK wynika, że przystanek zostanie oddany do eksploatacji w terminie, ale obsługa podróżnych będzie prowadzona w podstawowym zakresie. Jak w praktyce będzie wyglądała obsługa podróżnych przekonamy się niebawem.
____________________
Znajdziesz też w magazynie TOROWY 1/2020
____________________
Znajdziesz też w magazynie TOROWY 1/2020
/ zdjęcia z 6 października 2019 roku /
0 komentarze
Zapraszam do komentowania wpisów na blogu